Vilmante Markeviciene doslova spustila revoluci na trhu dámské hygieny. Cílem anionových dámských vložek je minimalizovat vyrážky, podráždění pokožky a nepříjemné menstruační pachy a výtoky.
Nápad založit značku Gentle Day vyšel z krize
Paní Vilmante Markeviciene se v roce 2008, kdy se přeorientovala z kariéry v oblasti obchodní administrativy a interiérového designu, ocitla na křižovatce. Během hospodářské krize si uvědomila, jak drahé jsou ve Spojených státech vložky, tampony, menstruační prádlo a související výrobky - a využila příležitosti rozšířit své podnikání z EU do USA.
Ve svých třiceti letech narazila na hygienickou vložku, která změnila její zkušenosti s menstruací. Zmizelo podráždění kůže, křeče a úniky. Zmizely i opakované kvasinkové infekce. Byl ohromená. Uvědomila si, jaký dopad by to mohlo mít na ostatní ženy, a proto si dala za úkol tento výrobek rozšířit. Chtěla pomoci ženám mít vyrovnanější menstruační cyklus bez stresu. To mě přivedlo na podnikatelskou dráhu.Poté, co vyzkoušela výhody této revoluční anionové hygienické vložky, věděla, že tato mise nekončí jen u jednoho výrobku. Uvědomila si širší potřebu vzdělávat a posilovat ženy, pomáhat jim pochopit a přijmout jejich cyklus.
Evropské zákaznice najdou GENTLE DAY v obchodech v Nizozemsku, Německu, Polsku, České republice, Slovensku, Irsku, Lotyšsku, Litvě a Estonsku.